joi, 15 septembrie 2011

Oana Zăvoranu, interzisă pe Facebook

Oanei Zăvoranu i-a fost interzis pe Facebook un filmuleţ în care dansa sexy pe piesa lui Michael Jackson "Remember the time". Supărară, fosta soţie a lui Pepe a venit în platoul emsiunii Un show păcătos şi şi-a spus oful. Ea crede că la mijloc este mâna "unui binevoitor" care a făcut o reclamaţie celor de la site-ul de socializare, însă nu ştie motivul pentru care Facebook a luat această decizie.
"Nu e vorba de filmuleţele în care eram sumar îmbrăcată, culmea. Este clar că mi s-au făcut reclamaţii de către nişte frustraţi. Pe conturile mele s-au sesizat tot felul de ordiari care dau nişte mesaje ce nu pot fi reproduse. Pe ăia nu îi amendează", a declarat Oana la emisiunea Un show păcătos. După ce site-ul de socializare i-a scos filmuleţul, Oana Zăvoranu a postat un mesaj pe pagina ei de Facebook, în care susţine că dansul ei este lipsit de vulgaritate şi că va continua să danseze. "Acum am înţeles cât de mult deranjez eu pentru ceea ce sunt şi alţii nu vor fi niciodată. A se scoate un dans total lipsit de vulgaritate la sesizările unor "binevoitori". E ceva ce fanii mei deştepţi au sesizat pe loc. Voi continua să fac ceea ce vreau, când şi cum vreau. Să vedem cine o să se tot "sesizeze":))) Vă iubesc fanii mei deştepţi.", era mesajul Oanei postat în cursul zilei de astpzi, pe pagina personală.

Niciun comentariu: